Wymagania
|
Podstawowe
0-2p
|
Pełne
0-2p
|
Rozszerzone
0-2p
|
Suma
|
Gromadzenie danych, zawartość
merytoryczna.
|
Zadania zostały wykonane w części, zawarte
informacje są niekompletne, zostały skopiowane z materiału źródłowego
|
Zadania wykonane w pełni, informacje
poprawne merytorycznie, treść wyczerpująca i sformułowana samodzielnie na
podstawie kilku pozycji z podanego materiału źródłowego.
|
Zadania wykonane w pełni, zwraca uwagę duża
samodzielność w tworzeniu tekstu, grafiki i formułowaniu wniosków. Spójność
materiału przygotowanego przez poszczególnych członków grupy
|
6p
|
Analiza
danych, wyciągnięte wnioski.
|
Brak
wniosków pochodzących z analizy i wykonania zadań. Wnioski niepoprawne,
sprzeczne.
|
Niepełne
przedstawienie analizy i wniosków. Nie wykorzystanie zalecanego materiału
źródłowego.
|
Wykorzystanie
materiału źródłowego, dogłębne przeanalizowanie tematu, dokładnie wykonana
praca badawcza
|
6p
|
Estetyka,
pomysłowość wykonania i prezentacji
|
Praca mało estetyczna, brak lub mało grafiki.
Wypowiedź ustna wspierana czytaniem tekstu z
prezentacji. Sposób prezentacji mało zrozumiały i nieciekawy dla
słuchaczy.
|
Estetyczna
wizualnie forma, staranne wykonane, czytelna czcionka, dobrze dobrana
kolorystyka.
Prezentacja uporządkowana i zrozumiała dla
słuchaczy. Odpowiedni do rangi wystąpienia styl i forma szanujące odbiorcę
|
Pomysłowa forma, zwraca uwagę estetyka,
staranność doboru grafiki do treści, duża różnorodność grafiki, własne
autorstwo zdjęć,
Wypowiedź płynna, świadcząca o przemyśleniu i
dobrej znajomości prezentowanego materiału, umiejętność odpowiedzi na
dodatkowe pytania,
|
6p
|
Współpraca
w grupie
|
Brak lub mała współpraca w grupie, nierówny podział pracy, brak kontaktu nauczyciela z
liderem, prezentacja jest mało spójna – złożona z oderwanych od siebie
opracowań
|
Sprawiedliwy (odpowiedni do możliwości) podział zadań pomiędzy
członków grupy. Systematyczny kontakt lidera z nauczycielem, udzielanie sobie w grupie wsparcia i
pomocy, skuteczne rozwiązywanie konfliktów.
|
Bardzo dobra współpraca członków zespołu
skutkuje powstaniem spójnego w formie i treści materiału. Kontakty w grupie
częste i inicjowane przez wszystkich jej członków.
|
6p
|
Ocena celująca: 24 - 22 p
bardzo dobra: 21 - 19 p
dobra: 18 - 15 p
dostateczna: 14 - 10 p
dopuszczająca: 10 - 8 p